9 kwietnia 2020

265. Kartka z kwiatami z foamiranu

Witajcie!

Dzisiejsza inspiracja to karteczka z papierów "Harmony" od Mintay Papers stworzona na podstawie warsztatów online z Agnieszką Cebulą. Baza kartki jest oczywiście od Rzeczy z Papieru, a cudna tekturowa ramka prosto od Agateria Craft! Chyba się w niej zakochałam! Ma idealną wielkość do użycia... Wszędzie! Chyba muszę uzbroić się w ich spory zapas! Wracając do tematu we wcześniejszych postach mogliście zobaczyć też inne efekty tego twórczego spotkania: kwiaty z foamiranu oraz exploding boxa. Która z prac podoba Wam się najbardziej?

Mi, przyznam szczerze, chyba najbardziej przypadła do gustu praca z tą właśnie kartką...
Co prawda, trochę się przy niej namęczyłam, ale warto było!
 Przefarbowałam fioletowe suszki na niebiesko, aby bardziej pasowały kolorystycznie do kompozycji. Kilka z już przyklejonych elementów, później odrywałam, gdyż jak się okazało zasłaniały za dużo i psuły układ oparty na ramkach, które pod nimi po prostu zaginęły. Zmieniłam też nieco koncepcję w dolnej części kartki używając niebieskiej makramy, tak, poprostu nie mogłam oprzeć się jej misternym splotom i wspaniałego banerka z napisem "kochaj każdy dzień". Myślę, że będzie miłą myślą przewodnią stojąc jako ozdoba w mojej pracowni!

Ostrzegam Was przed lawiną zdjęć! Im piękniejsza praca, tym więcej ich robię, a tutaj zupełnie nie mogłam się zdecydować! Które tło jest według Was lepsze? Białe? Granatowe?




 





Dla porównania oryginalne prace Agnieszki na warsztatowym banerku :)


Miłego dnia!
Agnieszka ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...