5 kwietnia 2020

263. Romantyczna kartka na Dzień Matki

Witajcie!

Ostatnio wspominałam Wam, że kolekcja "Dear Diary" od Mintay Papers ogromnie mi się spodobała, a co za tym idzie stworzyłam z niej mnóstwo prac! Chyba najwięcej ile kiedykolwiek z jakiejkolwiek jednej kolekcji! Uwierzylibyście? To będzie chyba mój osobisty rekord! 

Zgadniecie ile może ich być? Przyznam, że jeszcze nie liczyłam! Będziecie liczyć razem ze mną? Mam nadzieję, że tak! W takim razie dzisiaj, kontynuując scrapowanie z tymi cudownymi papierami, przedstawiam Wam karteczkę numer dwa stworzoną specjalnie z okazji Dnia Matki! Czyż nie jest romantyczna! Ach, te żaróweczki! Co uważniejsi obserwatorzy odnajdą ukrytą tutaj serwetkę ażurową od Craftpassion! Jeśli zaś ciekawią Was kwiaty, które tak doskonale się dopasowały do kompozycji to są one prosto z  Prima Marketing! Stamtąd też jest wspaniały metaliczny wosk "Vintage Gold" od Finnabair, który zastosowałam do przetarć na kwiatach i brzegach papierów. Ciężko je dostać, ale na prawdę robią swoją robotę! Już zastanawiam się nad kolejnym kolorem! A Wy, co sądzicie? 











Miłego dnia!
Agnieszka ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...