26 kwietnia 2020

267. Romantyczna kartka na ślub

Witajcie!

Wciąż pozostając w romantycznych klimatach, sięgam głęboko, głęboko w przepastny kufer scrapowych papierów po kolekcję sprzed lat. Mi wydaje się jednak, jakby to było wczoraj, kiedy urzekła mnie swym urokiem. Dzisiejsza kartka ślubna powstała z ulotnie delikatnej kolekcji "Marzenie Alicji" prosto ze studio75! Przyznam Wam, że jak się właśnie zorientowałam, niezwykle trudno już ją dostać, bo minęło już przeszło 4 lata od jej premiery!!! Wprost nie daję wiary, że tak długo są one ze mną i jeszcze nie pocięłam ich doszczętnie... Zdecydowanie świadczy to o tym, że za mało się tutaj tworzy w tej mojej pracowni, chociaż rozważam też drugą opcję... To chyba dlatego, że są takie piękne! Jeżeli macie ochotę możecie zobaczyć je tutaj na filmiku Karoli

Czy Wy też macie takie swoje kufry, gdzie czas zdaje się zatrzymać? Jakie kolekcje się tam skrywają? Jakieś ulubione, których żal było pociąć, czy może skarby, o których zapomniałyście?

Pod koniec posta czekana Was sporo zdjęć karteczki w towarzystwie ozdobionej koperty na upominek, pudełka, a także samego jej wnętrza, tak abyście mogli docenić ten zestaw w całości.
















Miłego dnia!
Agnieszka ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...