7 kwietnia 2020

Kwiaty z foamiranu z warsztatów z Agnieszką Cebulą

Witajcie!

Przeszło tydzień temu brałam udział w warsztatach online u Agnieszki Cebuli na exploding box i kartkę z mnóstwem warstw i pięknymi kwiatami z foamianu. Paczuszka z materiałami dotarła idealnie w czas, abyśmy mogli zacząć działać już w piątek!

Tak się jednak rozszalałam z produkcją kwiatków podczas livea, że na nic innego nie starczyło mi czasu!  Powstało piękne stadko,którym chcę się dzisiaj z Wami podzielić! Jakoś nigdy wcześniej chyba nie wpadłam na pomysł, aby je oddzielnie sfotografować, ale warto! Poza tym to właśnie takiej motywacji do działania, jaką były te warsztaty potrzebowałam!

Kilka słów od technicznej strony dla zanteresowanych. Kwiaty są wycięte za pomocą wykrojników od Rosy Owl projektu Agi C. Róże powstały z wzoru "Kwiat Jabłoni", a także "Kwiaty AC1". Maluszki zaś z "Kwiaty AC2" oraz"Kwiaty AC3". Kolory uzyskałam za pomocą tuszy Distress Ink od Rangera w kolorach: "Aged Mahogany", "Tattered Rose" i "Mermaid Lagoon", a także niebieskiego tuszu od Latarni Morskiej.

Od tamtej pory wciąż mnie rączki świerzbią, aby znów sięgnąć po tusze oraz foamiran i stworzyć sobie swoją własną łąkę, bo żeby nie było, foamiran leży gotowy już od dawna, tusze, wykrojniki, wszystko, tylko wiecie jak to jest, czasem brakuje weny, a czasem czasu właśnie. Takie warsztaty są na każdy z tych objawów idealnym lekarstwem!

Zapraszam do obejrzenia efektów!






Dla porównania oryginalne prace Agnieszki na warsztatowym banerku :)


Jeżeli jesteście zainteresowani zapoznaniem się z technikami tworzenia tak pięknych kwiatów z foamiranu to na stronie Agnieszki cały czas można zapisać się na dedykowane samym kwiatom warsztaty, na które serdecznie Was zapraszam!


Miłego dnia!
Agnieszka ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...