23 lutego 2018

215. Bukiet dla Ciebie

Witajcie!

Ostatnio wraz z papierkami "Bird song" od Mintay Pepers szalałam w formie kwadratowej, więc tym razem przyszedł czas na nieco dłuższe prostokąty, czyli bazę DL w kolorze kraft. Ostatnio wprost za nim szaleję! Kartkę ozdobiłam mocą koronek za pomocą ażurowych serwetek od Craft Passion, zaś główny element, jakim jest wianek z napisem "Dla Ciebie" stworzyłam za pomocą wykrojników od Rosy Owl. Tym razem niewiele się tu mieni, a całość powierzchni jest utrzymana raczej w macie, głównie za pomocą przecierek z gesso i ozdobnych kamyczków. Wszystko to, aby lepiej oddać nieco postarzany charakter pracy.











Miłego dnia!
Erita ♥

16 komentarzy:

  1. Zdecydowanie wolę zaglądać na bloga niż na facebooka...
    Świetna kartka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy! Fb to tylko taki informator i trochę forma galerii, dopiero na blogu można obejrzeć wszystkie detale pracy! Dziękuję bardzo za odwiedziny! :)

      Usuń
  2. Śliczna kompozycja. Piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie! rzadko mam w rękach format DL ale chyba czas zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Warto popróbować prac na różnych formatach. Mi ostatnio w łapki wpadły bazy A6, które wcześniej uważałam za takie trochę ciut przymałe, a jednak ich format otworzył przede mną zupełnie nowe drogi układania kompozycji!

      Usuń
  4. Pięknie, pastelowo, wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kartka! Bogactwo kolorów i warstw!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...