16 lutego 2018

214. Świński liścik

Witajcie!

Będąc wciąż w walentynkowym klimacie, chciałabym zaprezentować Wam tę oto skąpaną w różu karteczkę. Jej główną bohaterką jest urocza świnka ściskająca pełne miłości serduszko!
Oprócz niej kompozycję buduje ozdobione koronką pudełko czekoladek w formie serca, kwiatuszek i tytułowe świńskie liściki ;) Całość pokolorowana kredkami. Chcąc jednak przełamać nieco całą tą słodycz dodałam nieco czarnych akcentów, w czym pomógł mi idealny do dekoracji tła stempel akrylowy firmy Kaisercraft. 
Jak Wam się podoba ten uroczy drobiazg? Ja chyba coraz bardziej daję się pochłonąć manii kolorowania! W szczególności uroczych zwierzątek!!!









Miłego dnia!
Erita ♥

20 komentarzy:

  1. Słodziutka karteczka :) chyba za sprawą głównej bohaterki ;) gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocza kartka. Świnka jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna karteczka ;) czarny jak najbardziej zdał egzamin- mimo że to mocny kolor, pięknie wpisał się w delikatność kartki i jej tło, nie dominując jasnego różu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Czerń jakoś tak samo przez się nawiązuje do obrysów stempli, a ostatnio coraz bardziej podoba mi się w pracach! Pozdrawiam i z chęcią skorzystam z zaproszenia!

      Usuń
  4. Świetna ta świńska kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba... I słodka ta świnka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥ Słodziuchna strasznie i tak ściska to serduszko!

      Usuń
  6. Urocza kartka, a czarne dodatki nadają fajnego charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Czarne dodatki ostatnio podobają mi się coraz bardziej! Dodają świetnego smaczku pracom!

      Usuń
  7. och urocza ta świnka i cała karteczka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...