1 stycznia 2017

Podsumowanie 2016

Witajcie Kochani!

Dziękuję, że ze mną jesteście! Odwiedzacie, komentujecie i lajkujecie na fb
Niezmiernie mnie to cieszy!
Kończy się właśnie rok 2016 i z tej okazji chciałabym podsumować wszystko to, co działo się w tym czasie, aby móc uświadomić sobie, jak wiele udało mi się osiągnąć. 
Tym samym chcę zmotywować siebie i innych do jeszcze większego zaangażowania w nowym, nadchodzącym 2017 roku!

Zaczynając opublikowałam w tym roku ok. 70 prac i  przekroczyłam magiczną granicę 100 posta

Dostałam się do dwóch wspaniałych polskich DT Świata Stempli i APScraftu, dzięki czemu mogłam pracować z cudownymi dziewczynami i sprawdzić się w tak odpowiedzialnej roli. Dziękuję za tę szansę! Było wspaniale!

Jako gościnna projektantka miałam również okazję inspirować w Namaste oraz Cherry Craft! 
Gościnna Projektantka w Cherry Craft

Moja praca 60. Ślubny wianek została wybrana na okładkę magazynu!  Magic Day! Przysporzyło mi to całą masę radości! 


Przez ostatnie pół roku brałam intensywny udział w wyzwaniach i nie tylko, gdzie zostałam zauważona i niejednokrotnie doceniona, za co również chcę serdecznie podziękować! 
 Lipiec 2016



Sierpień 2016:


Have you been in our top 5?






Wrzesień:
Craft-Dee BowZ


Październik 2016:







Listopad 2016:



NEW TOP 3 BADGE




I na sam koniec chciałabym życzyć wszystkim 
szczęśliwego Nowego Roku pełnego weny i wspaniałych projektów!

Pozdrawiam serdecznie,

Wasza Erita!

2 komentarze:

  1. Gratuluję tych wszystkich sukcesów! Oby obecny rok również w nie obfitował :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...