10 czerwca 2015

Wyniki urodzinowego candy!

Witajcie serdecznie!


Minął tydzień, a więc najwyższy czas na wyniki mojego urodzinowego candy!
Bardzo Wam dziękuję za tak liczny udział zarówno tutaj, jak i na facebooku. Dzięki temu udało mi się zwiedzić wiele interesujących blogów niezwykłych dziewczyn.
 Cieszę się, że mogłam Was poznać! 
Nie przedłużając, tam tara dam... 
Zawsze pomocny random pomógł wyłonić zwycięzcę spośród 54 zgłoszeń, a jest nim:
Szczęśliwy numer 29!
Pod numerem tym kryje się Ela 17!
Gratuluję Ci i proszę o kontakt w celu wysyłki nagrody na mail: nozyczkirudej@gmail.com

 Pozostałych uczestników zapraszam zaś na bloga Eli, żeby pooglądać cudności, które tworzy!

Buziaki ;)




6 komentarzy:

  1. Ale się cieszę,nie mam maszynki to tym bardziej jest to dla mnie skarb takie wycinanki,BARDZO DZIĘKUJĘ.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację Elu :) Dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Elu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Eli! :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla zwyciężczyni i dziękuję za zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dzięki za świetną zabawę i zapraszam do mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...