5 maja 2020

269. Warstwowa kartka ślubna pełna kwiatów

Witajcie!

Nie wiem, czy już wiecie, ale na stronie Mintay Papers na fb cały czas trwa wielkie święto związane z Międzynarodowym Dniem Scrapbookingu! Wciąż pojawiają się tam nowe wyzwania i tutoriale, a na szczęśliwców czekają wspaniałe nagrody! W związku z tym i ja postanowiłam dołączyć do zabawy! Na pierwszy ogień idzie praca wykonana do BINGO! Wybrałam środkową, poziomą linię: wycinane elementy - kwiaty - biel, chociaż jakby się uprzeć i uznać serwetki za pełnoprawne koronki, to do innych linii też by się dopasowała! Zapytacie, czy będzie to znów kolekcja "Dear Diary"? Tak, to znowu ona! Piąta jeśli liczycie! Hi, hi,hi, nie martwcie się jednak! W planach mam już kolejne prace, tym razem z zupełnie innej kolekcji ;) Nie obiecuję jednak, że to moje ostatnie słowo, jeżeli chodzi o "Dear Diary"! Tymczasem zapraszam do oglądania!















Wyzwanie i tutorial Magdaleny Nowickiej znajdziecie tutaj

Obraz może zawierać: 1 osoba, tekst

Miłego dnia!
Agnieszka ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...