15 czerwca 2018

236. Pudełko pełne kwiatów jabłoni

Witajcie!

Ten tydzień na blogu Od A do Zet bezapelacyjnie zdominowały pudełka wszelkiej maści! I choć w planach miałam uchylić rąbka warsztatu i pokazać Wam pudełeczko na kartkę z okienkiem, które zwykle nie załapuje się na sesje zdjęciową, a w które bardzo często pakuję swoje prace, gdyż są niezwykle przestrzenne, to jednak stwierdziłam, że ciekawszym rozwiązaniem będzie kontynuacja tematu poruszonego przez Gosię w jej ostatnim poście, czyli exploding box na bazie od Goat Box!
Jedno słowo - uwielbiam!
Ja w odróżnieniu od Gosi pracuję na nich już trochę czasu i cóż... Nie ma porównania z innymi!
Piękne kolory, faktury i do tego idealna grubość, wszystko składa się znakomicie.
Na potwierdzenie tych słów przygotowałam dla Was dzisiaj pudełeczko na mieniącej się, perłowej pudrowo różowej bazie GoatBox, która doskonale odkreśliła kolor kwiatów jabłoni na papierze bazowym z kolekcji "Rajska Jabłoń" od Galerii Papieru i dodatkowo znacznie ożywiła całą pracę. Na białej bazie całość była by bowiem dosyć blada. Co o tym sądzicie? Jak podobają Wam się kolorowe bazy pudełek? Mi osobiście bardzo!




















Miłego dnia!
Erita ♥

6 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...