16 marca 2018

220. Banerki wielkanocne

Witajcie!

Na pewno widzieliście już moją wielkanocną inspirację na najnowsze wyzwanie od A do Zet "Wiosenny wianek", które znajdziecie tutaj. Koniecznie weźcie udział! Abstrahując, już tam znaleźliście słodkie króliczki w towarzystwie akwareli i żółtych perełek w płynie Nuvo w odcieniu "Dandelion Yellow". Tak bardzo spodobał mi się ten motyw, że postanowiłam go powtórzyć, tym razem idąc w stronę fioletów! Tym razem do postawienia kropki nad i wykorzystałam fioletowe perełki w płynie Nuvo "Sweet Lilac". Cała praca mieni się i migocze dzięki użyciu mgiełki nabłyszczającej oraz preparatowi Glossy Accents, co starałam się uchwycić na kilku zdjęciach. Jak Wam się podobają takie karteczki w wydaniu clean & simple?















Miłego dnia!
Erita ♥

6 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...