16 lipca 2017

168. Wakacyjny czas

Witajcie!

Dziś przybywam do Was z najnowszą pracą prosto z wspaniałego spotkania scraperek z Podlasia i okolic! Dziękujemy sponsorom za wsparcie i moc pięknych materiałów z którymi mogłyśmy pracować! Kto jeszcze nie wie o grupie ten niech szuka wytrwale, zapraszamy! Ogromnie się cieszę, że mogłam poznać Was wszystkie bliżej i na żywo połączyć cudowne prace z ich twórcami! Nigdzie nie scrapuje się tak świetnie jak w wspólnym, kreatywnym gronie! <3
Już nie mogę się doczekać kolejnego spotkania!
Poniżej praca, którą jak to ja kończyłam jeszcze w domowym zaciszu ^ ^" 
Za plotkami i wzajemnym podziwianiem prac zbrakło bowiem czasu na klejenie, ale oto i ona!
Jak Wam się podoba?














i do Rapakivi na wyzwanie z moodboardem i gościem, moją inspiracją były tutaj kolory i wakacyjna podróżnicza tematyka:
Zapraszamy do zabawy

A oto nasza dzielna scrapująca ekipa! 
Kto nie dotarł niech żałuje i koniecznie stawi się na kolejne spotkanie! 
Buziaki Dziewczyny <3




14 komentarzy:

  1. Słodka, wakacyjna karteczka 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta jest cudowna:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ekipa i piekne prace. W Twoja w szczególności skradła moje serce, bo kocham Gorjusski miłością ogromną. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo w imieniu całej naszej wesołej zgrai! Mnie też urzekły Gorjusski, ale jak to mnie tylko niektóre wzory. Tak samo miałam z Magnoliami, na początku nie nie, aż trafiłam na te wybrane wzory i przepadłam!!! :D Ta czekała na swoją chwilę wyjątkowo długo, ale myślę, że było warto poczekać na trafienie na taką kartkę ;)

      Usuń
  4. o tak, ciężko się było zabrać za klejenie kiedy tyle było do pogadania! :) świetna kartka powstała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że byśmy tam cały dzień spędziły, gdyby tylko się dało na tych ploteczkach! :D Dziękuję bardzo!

      Usuń
  5. o tak takie twórcze spotkania są najlpsze :) cudna kartka powstała - dziękuję za wspólną zabawę z Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Uwielbiam! Wtedy to dopiero mam wenę! Najlepsze lekarstwo na jej brak! Dziękuję za miłe słowa i odwiedziny! :)

      Usuń
  6. Śliczna pastelowa praca :)dziękujemy za udział w letnim wyzwaniu 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...