26 maja 2017

156. Zestaw na I Komunię Świętą

Witajcie!

Na samym wstępie chciałabym złożyć serdeczne życzenia wszystkim kochanym Mamom z okazji Dnia Matki! Buziaki dla Was! :***
Po inspiracje związane z tą okazją odsyłam Was do naszego ostatniego grupowego posta w Kolorowym Jarmarku, który znajdziecie o tutaj.
Na dzisiaj zaś przygotowałam inspirację związaną z inną majową uroczystością. Jest to uroczy i delikatny zestaw na Pierwszą Komunię Świętą, w którego skład wchodzi kartka i pudełeczko. Wymieszałam tutaj aż trzy różne kolekcje wybierając najdelikatniejsze ze znajdujących się w nich wzorów. Jeżeli chcecie dowiedzieć się czego dokładnie użyłam zajrzyjcie do Kolorowego Jarmarku, gdzie znajdziecie krótki opis i spis wykorzystanych przeze mnie materiałów.








Zdjęcie użytkownika Kiga Bet.


Miłego dnia i do zobaczenia!
Erita

12 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...