17 lutego 2017

131. Ramka z sentencją

Witajcie!

Dziś jako inspirację dla Kolorowego Jarmarku przygotowałam coś wyjątkowego! Jest to moja pierwsza ramka, którą odważyłam się zrobić i jej wykonanie okazało się o wiele prostsze i przyjemniejsze niż się spodziewałam! Już planuję zrobić kolejne! Do jej stworzenia natchnęły mnie urzekające motywy z kolekcji papierów "Cherished Jewels" firmy ScrapBerry's. Zajrzyjcie koniecznie na blog Kolorowego Jarmarku, aby poznać szczegóły tworzenia pracy i dokładną listę materiałów, których użyłam. Na papierze bazowym przetestowałam również dosyć nietypowy puder do embossingu. Po podgrzaniu od spodu i rozpuszczeniu go pojawiają się białe i przezroczyste kropki, które wyglądają niczym krople rosy! Podoba Wam się ten efekt?














bingo BloomCraft

Miłego dnia i do zobaczenia!
Erita <3

17 komentarzy:

  1. Jak ja lubię takie romantyczne, kobieco - dziewczęce prace! Wyszło ślicznie, więc tym bardziej dziękuję za udział w wyzwaniu BloomCraft. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa! Ogromnie się cieszę, widząc, że moje prace komuś się podobają! To niezwykła motywacja!

      Usuń
  2. piękna romantyczna raka, świetna kompozycja, dziękuję za zabawę z BloomCraft

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie! Dziękujemy za udział w wyzwaniu BloomCraft

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza! Zachwycam się bogatą kompozycją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Ramki pozwalają na stworzenie jeszcze bardziej przestrzennych prac niż zwykle,a nawet nieco to wymuszają, szczególnie tak grube jak ta :)

      Usuń
  5. Przepiękna ramka. Pastelowa lekkość. Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Nie myślałam o pastelach podczas jej tworzenia, ale faktycznie, ma ona w sobie ich delikatność i przydymienie ;)

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba ta rameczka - tyle w niej energii :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Coś pozytywnego i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa i pozdrowienia <3

      Usuń
  7. Dziękuję serdecznie i również pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...