18 sierpnia 2018

248. Pobielone róże

Witajcie!

W ostatni tygodniu, jak zapewne pamiętacie, zaprezentowałam Wam kartkę w nietypowym kształcie do której zrobienia natchnęły mnie Wasze wyzwaniowe prace.

Tym razem postanowiłam zaś zainspirować się swoją własną pracą sprzed lat, kartką z różami, którą możecie obejrzeć tutaj, bądź pod koniec posta i stworzyć jej nieco zmienioną wersję, zdominowaną przez papier kraftowy. Chcąc jednak nieco przełamać kolory użyłam naszego tematu tygodnia na blogu Od A do Zet, białej farby akrylowej, aby przy pomocy maski odbić wzór pięciolinii, dodać nieco chlapań oraz pobielić tytułowe róże. Nie raz, nie dwa kusiło mnie już, aby zrobić takie właśnie lifty swoich własnych prac i przyznam się, że gdy jakaś wyjątkowo mi się spodoba i kusi swoją formą, bądź kompozycją, to tworzę podobną bez najmniejszych skrupułów, a co najważniejsze o razu wiem, że efekt końcowy na pewno mi się spodoba!

A jak jest w Waszym przypadku?
 Liftujecie własne prace?
Lubicie wyzwania z liftami prac innych twórców?











Liftowana praca:


Miłego dnia!
Erita ♥

2 komentarze:

  1. Świetny pomysł. Lift jeszcze piękniejszy od oryginału :-) Czy mogę zliftować Twoją kartkę? Bardzo podoba mi siłę ten układ elementów. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Oczywiście,jak najbardziej zapraszam do zlifowana mojej pracy! Podziel się tylko tutaj swoim liftem, z chęcią go obejrzę! I wrzuć u siebie na blogu link do oryginalnej pracy ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...