4 maja 2018

230. Dla Ciebie na niebiesko

Witajcie!

W tym tygodniu z Od A do Zet inspirują nas piękne papiery od LemonCraft, a Was nasze prace z nimi!
Do przygotowania swojej karteczki użyłam pięknej kolekcji "Gossamer Blue". Wybór jak na mnie dosyć nietypowy, gdyż z niebieskimi papierami pracuję na prawdę rzadko, jednak te urzekły mnie na tyle, że postanowiłam spróbować z nimi swoich sił! Powiem nawet więcej, specjalnie z tej okazji stworzyłam pasujące do kolekcji kwiaty z foamiranu! Możecie wierzyć lub nie, ale bazowym kolorem był tutaj intensywny turkus, który tusze pigmentowe Latarni Morskiej w kolorach granatu i błękitu przerobiły wprost nie do poznania! 
Ostatnio postanowiłam też wykorzystywać nieco więcej tekturek w swoich pracach, dlatego też zawitały tutaj bardzo ciekawe tekturkowe przeszycia od egoCraft, które nieco przełamały sielski klimat. 














Karteczkę zgłaszam do Lemoncraft na wyzwanie "Niebieski Maj":
 

Miłego dnia!
Erita ♥

18 komentarzy:

  1. Wspaniała praca! Uwielbiam takie kartki (pewnie dlatego, że sama takich tworzyć nie umiem :P) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! ♥ Popróbuj, trzeba sporo czasu i cierpliwości, ale warto poszaleć ;) Choć czasami mam wrażenie, że już nic, ale to nic na prawdę więcej się na kartce nie zmieści ^ ^"

      Usuń
    2. Mam taki zamiar - ale na razie brakuje mi czasu, więc tylko sobie popatrzę i się pozachwycam :)

      Usuń
    3. Podglądanie też robi swoje, więc inspiruj się śmiało! Trzymam kciuki za chwilę czasu na Twoje tworzenie ;)

      Usuń
  2. Cudowne papiery i cudowna praca...śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie ukwiecona i taka przestrzenna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest cudowna! Przepiekne kwaity i cała kompozycja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka jest naprawdę cudowna! <3 Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu LemonCraft. :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...