2 kwietnia 2018

225. Rozmarzony exploding box

Witajcie!

Kolejne Białostockie spotkanie scrapowe już dawno za nami! 
Dopiero teraz jednak znalazłam chwilę, aby podzielić się z Wami efektami świetnych warsztatów z Renatką z Craft O'Clock i jej pięknymi papierami! Główną rolę przy tworzeniu tego exploding boxa odegrały "Marzenia o poranku II" i drewniane arkusze z kolekcji "Basic". Ja jestem zachwycona i pudełeczkiem, i warsztatami, i papierami, i samą Renatką oraz jej świetnym przygotowaniem każdego detalu! Zresztą, spójrzcie sami na te kwiatuszki, guziczki, sznureczki, idealnie docięte drewienka! Jak Wam się podoba?

















Miłego dnia!
Erita ♥

17 komentarzy:

  1. Śliczny, dopracowany box :) Wycinane kwiaty wspaniale zdobią skrzydełka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Układanie kompozycji z wyciętych kwiatów było świetną zabawą ♥

      Usuń
  2. Prawdziwy kwiatowy ogród zamknięty w małym pudełeczku! Pięknie to wszystko połączyłaś. Dopieszczony aż miło popatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Tworzenie go to istna przyjemność! Szczególnie pudełeczko w środku przypadło mi do gustu! Jest takie malutkie i słodkie! :D

      Usuń
  3. Piękny box:) Lubię guziki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja też bardzo je lubię, a często o nich zapominam! Zbyt głęboko w szafie leżą ;)

      Usuń
  4. Prześliczny, dopracowany, delikatny box :) Guziki to wspaniały dodatek, świetnie uzupełniły całość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Kiedyś uwielbiałam guziki w pracach, a ostatnio całkowicie o tym zapomniałam. najwyższy czas było ponownie po nie sięgnąć :)

      Usuń
  5. Prześliczny box, cudowna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...