6 lutego 2018

212. Święta na okrągło - styczeń

Witajcie!

Znacie może blog Święta na okrągło i kojarzycie zabawę, która się tam odbywa?
Ja znam, bo obserwuję ją już od kilku lat, ale jeszcze nigdy nie pamiętałam, aby w porę w czas dołączyć do comiesięcznego wspólnego tworzenia kartek świątecznych. Co jak co, ale bawić się chciałam od samego początku! Tym razem jednak mi się udało! Oto prace, które przygotowałam na styczeń zgodnie z wybranymi przeze mnie wytycznymi liftu cudnej karteczki Inki, którą możecie zobaczyć na dole posta, bądź tutaj. Jeśli również chcielibyście wziąć udział to można dołączyć w każdej chwili! Wszystkie zasady są doskonale wytłumaczone na Rogatym Blogu o tu :)

Na jednej karteczce oczywiście się nie skończyło. Tak spodobało mi się świąteczne scrapowanie w styczniu, że musiała powstać i druga kartka do kompletu! Mam nadzieję, że w kolejnych miesiącach również uda mi się stworzyć po dwie prace :)

W obu kartkach tak, jak i w liftowanej pracy pojawia się podobny wzór papieru na każdej z warstw przekładanej papierem kraftowym. U Inki jest to beżowa kratka, a u mnie gałązki ostrokrzewu. Na każdej z nich znajduje się również swego rodzaju serwetkowy wianuszek z wyciętym ozdobnym otworem przybrany kokardką. W pierwszej pracy bezpośrednio nawiązuję do motywu głowy renifera i napisu z liftowanej pracy. W drugiej zaś nieco zniekształcam elementy, robiąc wariację na temat i inspirując się samym użytym przeze mnie papierem. Wykorzystuję grafikę ptaszków, które przysiadły na gałązce ostrokrzewu identycznej z tymi na papierze bazowym, a całość dopełniam ciekawie wystającym tagiem z napisem wystającym spod wianka. Jak Wam się podobają? Co o nich sądzicie i o samym lifcie?

















baner rogaty 18 kartka do liftu inka

Pozdrawiam serdecznie,
Erita ♥

22 komentarze:

  1. No pięknie! ależ podoba mi się Twoja wersja, dwie wersje :)
    Cieszę się, że rogaty przyciągnął taką zdolną rudą istotkę :)) Baw się i wytrwaj, ile zdołasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Mam nadzieję, że rogate szaleństwo wciągnie mnie na dobre! To wielka frajda móc bawić się w tak wspaniałym gronie! :D

      Usuń
  2. zachwycający w swym bogactwie ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne świąteczne kartki! :) Obie wersje przypadły mi do gustu, ale ptaszkowa urzekła mnie odrobinkę mocniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ptaszki mają w sobie tą magnetyczną moc, na każdej pracy wyglądają uroczo, czyż nie? A może to też trochę dlatego, że ptaszkowa wersja powstała nieco bardziej spontanicznie, bo po prostu cudnie komponowały się z papierkami! Dziękuję bardzo za odwiedziny i komentarz ♥

      Usuń
  4. Przeurocze karteczki, kolory świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne lifty! Ja bawiłam się przez kolejne 2 lata, nie zawsze regularnie, ale postawało kilka kartek. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grunt to dobra zabawa i motywacja we wspólnym działaniu ;) Ja do tej przy tylko podglądałam, ale teraz będę działać :D Nareszcie naciesze się świątecznymi papierkami i jelonkami! ♥

      Usuń
  6. Bardzo piękne kartki! Chyba ta z reniferem dla mnie bardziej,bo mam słabość do tego motywu i zawsze mi się podoba:)) Z tym złotem wyszło majestatycznie, po królewsku,super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Ja też uwielbiam motyw tych słodkich rogaczy, jelonków, reniferów, cudne są! A złoto zdarzyło się trochę przez przypadek. Na początku próbowałam wyciąć go z papieru kraftowego, ale nożyczki zostawiły nieciekawy ślad na grubym papierze, więc sięgnęłam po embossing i voila! Oto jest złoty renifer! ♥

      Usuń
  7. Wspaniałe świąteczne inspiracje, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka idealnie wpisuje się w banerek zabawy świątecznej ;) Śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Faktycznie! Ale jakże by mogło być inaczej! TO doskonałe rozpoczęcie wspólnej przygody na rogatym blogu! :D

      Usuń
  9. Świetne kartki. Niby podobne, ale tak różne.
    Powodzenia w kolejnych miesiącach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kartki! I teraz mam dylemat - czy bardziej podoba mi się pierwsza - z moim ukochanym embossingiem, czy druga - z uroczymi ptaszkami... Chyba nie potrafię się zdecydować! Obie równie piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Przyznam, że mi też ciężko wybrać ;) To tak samo, jak z wyborem karteczki do liftu. Też nie jest łatwo, bo każda śliczna!

      Usuń
  11. Piękne są obie, dodatek złota wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...