30 listopada 2016

109. Świąteczne clean and simple

Witajcie!

Przedstawiam Wam dziś moją inspirację dla APScraft!

Zajrzyjcie koniecznie na blog APScraft po spis materiałów i opis tego co jak i z czym użyłam, aby powstała ta oto karteczka.  Tym razem inaczej niż ostatnio postawiłam na minimalizm i skorzystałam z fantastycznego alfabetu, aby stworzyć napis ze świątecznymi życzeniami :)







i do Kartkowe ABC na wyzwanie "W jak wykrojnik/wstążka", jako że główną rolę grają tu włąśnie wykrojniki:

10 komentarzy:

  1. Piękna kartka. Te pastelowe kolorki nadają jej delikatności. Nasze oczy już przyzwyczaiły się do złotego, bordowego i zielonego, które królują na większości prac. A tu proszę- taka odmienność. Śliczna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za miłe słowa! W tym roku jakoś tak straszne ciągnie mnie właśnie w kierunku takich łagodnych świątecznych kolorów, iście scrapowych, a mało tradycyjnych.

      Usuń
  2. Bardzo jasna kartka,... pastelowa, .. i nie świąteczna :). Piękna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC - DT Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby nie świąteczna, ale jednak trochę tak :) Choć przez chwilę zastanawiałam się, czy mi się podczas jej tworzenia święta nie pomyliły, bo jakoś tak Wielkanocą zapachniało... Może to przez tą aurę za oknem?

      Usuń
  3. Śliczna i oryginalna. Dziękuję za przyłączenie się do wyzwania Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyjatkowa praca, dziekuję za udział w zabawia z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...